Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: JŘBU využití opce údržba zeleně
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: 1) v termínu do 20.4. navýšen počet sečí o jednu seč - v kategorii Trávník bez rozlišení – sídlištní III. intenzivní třída a Trávník na svahu – sídlištní III. intenzivní třída, po dobu zbývající platnosti této smlouvy (4 roky). Jedná se o navýšení v celkové hodnotě 2 916 361,60 Kč bez DPH do konce platnosti této smlouvy.
2) Upraven termín seče do 30.9. (místo původního 10.10.).
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: Magistrát města Děčín
Mírové náměstí 1175/5
Děčín IV 405 38
Kontakt: Ing. Věra Havlová
e-mail: vera.havlova@mmdecin.cz
tel: +420 412593265
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: nadlimitní
Druh zadávacího řízení: jednací řízení bez uveřejnění
Elektronické podpisy:

Uveřejnit JŘBU (JŘSU zahájené výzvou) na Profilu ihned po zahájení: Ano
Zdůvodnění použití jednacího řízení: Zadavatel v Zadávací dokumentaci k této veřejné zakázce si vyhradil opční právo, kterého tímto rozhodnutím využívá.

Odbor komunikací a dopravy požádal o využití opčního práva s níže uvedeným zdůvodněním.
Na základě zkušeností s péčí o travnaté plochy v roce 2016 je třeba v měsíci dubnu, kdy je nárůst travní hmoty největší, přidat jednu seč do intenzivní třídy III. (Trávník bez rozlišení – sídlištní III. intenzivní třída a Trávník na svahu – sídlištní III. intenzivní třída). Zároveň byla v roce 2016 ve III. třídě odzkoušena seč do 10.10. a lépe vyhovuje seč do 30.9., proto byl upraven harmonogram.

Navýšení v Kč bez DPH:
Trávník bez rozlišení – sídlištní III. intenzivní třída - jednotková cena 1,40 Kč, za jednu seč 715 426,60 Kč, za zbývající 4 roky plnění smlouvy 2 861 706,40 Kč.
Trávník na svahu – sídlištní III. intenzivní třída - jednotková cena 1,80 Kč, za jednu seč 13 663,80 Kč, za zbývající 4 roky plnění smlouvy 54 655,20 Kč.
Jedná se tedy o celkové navýšení v hodnotě 2 916 361,60 Kč.
Zadávací dokumentace: na vyžádání v elektronické podobě
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky: 20.04.2017 10:00
Datum zahájení: 19.04.2017 11:05
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky:
Odpovědné zadávání: