obsah
|
zápatí
město Děčín
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
předběžná oznámení
»
Dodávka techniky pro digitalizaci a dlouhodobé ukládání
»
Oznámení předběžných informací
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář 01 - Oznámení předběžných informací
Název formuláře
Oznámení předběžných informací
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ:
7401010084854
Směrnice 2004/18/ES
ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL
I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTA
Úřední název:
Statutární město Děčín
Identifiakční číslo:
00261238
Poštovní adresa:
Mírové náměstí 1175/5
Obec:
Děčín IV-Podmokly
PSČ:
40538
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Tel.:
+420 604848105
K rukám:
Ing. Věra Havlová
E-mail:
vera.havlova@mmdecin.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://zakazky.mmdecin.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mmdecin.cz/profile_display_2.html
Další informace lze získat:
na výše uvedených kontaktních místech
jinde: vyplňte prosím přílohu A.I
I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
Ministerstvo nebo jiný celostátní či federální orgán
včetně jejich organizačních složek
Celostátní či federální úřad/agentura
Regionální či místní orgán
Regionální či místní úřad/agentura
Veřejnoprávní instituce
Evropská instituce/agentura nebo mezinárodní
organizace
Jiný (prosím upřesněte):
I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI
Služby pro širokou veřejnost
Obrana
Veřejný pořádek a bezpečnost
Životní prostředí
Hospodářské a finanční záležitosti
Zdravotnictví
Bydlení a občanská vybavenost
Sociální služby
Rekreace, kultura a náboženství
Školství
Jiný (prosím upřesněte):
I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
ano
ne
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A)
ODDÍL II.A: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - STAVEBNÍ PRÁCE
II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO PROVEDENÍ STAVEBNÍCH PRACÍ
Hlavní místo plnění:
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy
ano
ne
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU STAVEBNÍCH PRACÍ
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
Měna:
nebo
rozsah: mezi
a
Měna:
Části zakázky
(pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
ano
ne
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
Další předměty
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ A DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY
Předpokládané datum zahájení zadávacího řízení (je-li známo)
(dd/mm/rrrr)
Doba trvání v měsících:
nebo dnech:
(ode dne zadání zakázky)
nebo Předpokládané datum (je-li známo)
zahájení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
dokončení stavebních prací
(dd/mm/rrrr)
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
ODDÍL II.B: PŘEDMĚT ZAKÁZKY - DODÁVKY NEBO SLUŽBY
II.1) NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Dodávka techniky pro digitalizaci a dlouhodobé ukládání
II.2) DRUH ZAKÁZKY A MÍSTO DODÁVKY NEBO PLNĚNÍ
(vyberte pouze jednu kategorii - dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá konkrétnímu předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
Dodávky
Služby
Kategorie služeb:
č.
(pro kategorie služeb viz příloha C1)
Hlavní místo plnění nebo dodání:
Děčín
Kód NUTS
CZ042
Kód NUTS
Kód NUTS
Kód NUTS
II.3) INFORMACE O RÁMCOVÉ SMLOUVĚ
Oznámení se týká uzavření rámcové smlouvy:
ano
ne
II.4) STRUČNÝ POPIS PŘEDMĚTU A ROZSAHU ČI HODNOTY DODÁVEK NEBO SLUŽEB (pro každou kategorii služeb)
Výběrové řízení je součástí projektu Elektronizace služeb (dotace z IOP). Jedná se o dodání techniky a programového vybavení.
• 1x velkoformátový skener A0+ s plotrem
• 4x rychloskener s podavačem A4
• 1x stolní skener A3
• 1x barevná multifunkce A3
• 8x skener pro digitalizaci dokumentů do Informačního systému Rejstříku živnostenského podnikání (IS RŽP)
• 1x knižní skener
• 1x barevná tiskárna A2
• 5x kompletní pracovní stanice pro digitalizaci
• 10ks LCD monitor
• 5ks MS Office 2013 Home & Business CZ
• 5ks Adobe Acrobat XI Pro
• 10ks pevný disk pro pole IBM Storewise V7000
• 15ks pevný disk pro pole HP StorageWorks MSA60 (PN: 418408-B21)
• 1ks diskové pole typu NAS včetně pevných disků do plného obsazení
• 1ks entry level pásková knihovna včetně pásek do plného obsazení
• 8ks licence pro FC switch
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
4 133 000
Měna:
CZK
nebo rozsah: mezi
a
Měna:
Části zakázky
(pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
ano
ne
II.5) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30200000-1
Další předměty
30121430-6
30216110-0
30233132-5
30214000-2
II.6) PŘEDPOKLÁDANÉ DATUM ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ (je-li známo)
05/05/2014
(dd/mm/rrrr)
II.7) INFORMACE O DOHODĚ O VEŘEJNÝCH ZAKÁZKÁCH (GPA)
Na zakázku se vztahuje dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
ano
ne
II.8) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Cílem je provést digitalizaci fyzických dokumentů města uložených v jednotlivých archivech a dále digitalizovat nově vznikající fyzické dokumenty. Předmětem veřejné zakázky je pořízení vybavení pro digitalizační pracoviště města, pořízení nového síťového úložiště a rozšíření kapacit stávajících úložišť města.
Vybavením digitalizačního pracoviště novou technikou bude umožněno provádět digitalizaci dokumentů větší rychlostí a s vyšší kvalitou. Rozšířením kapacit datových úložišť města vznikne dostatečný prostor pro nově digitalizovaná data.
-------------------------------------- (použijte tento oddíl tolikrát, kolikrát bude třeba --------------------------------------
- ale nesměšujte dodávky a služby v části II.2)
ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE
III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují: (je-li známo, informace uveďte pouze v případě zakázek na stavební práce)
Financování bude zajištěno z 85 % z prostředků ESF a 15 % z vlastních prostředků. Bližší specifikace platebních podmínek bude součástí zadávací dokumentace.
III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
Tato zakázka je vyhrazena chráněným dílnám
Plnění této zakázky je vyhrazeno v rámci programu chráněných zaměstnání
ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE
VI.1) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanéu z prostředků Evropské unie
ano
ne
(pokud ano) uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Veřejná zakázka je součástí projektu Elektronizace služeb statutárního města Děčín, reg. číslo CZ.1.06/2.1.00/09.07348 v rámci výzvy č. 09 Integrovaného operačního programu.
VI.2) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní):
VI.3) INFORMACE O OBECNÉM PRÁVNÍM RÁMCI
Internetové stránky veřejné správy, kde lze získat informace
Daňové právní předpisy:
Právní předpisy týkající se ochrany životního prostředí:
Ochrana zaměstnanců a pracovní podmínky:
Další údaje o úřadech, kde lze získat informace o daních, ochraně životního prostředí, ochraně zaměstnanců a o pracovních podmínkách, vyplňte prosím v příloze A.II-IV (je-li to relevantní)
VI.4) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
02/04/2014
(dd/mm/rrrr)
Aktuální seznam příloh
Příloha C1
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © město Děčín
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software