Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce - IAS
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7402011086032


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Statutární město Děčín
Identifikační číslo:
00261238
Poštovní adresa:
Mírové náměstí 1175/5
Obec:
Děčín IV-Podmokly
PSČ:
40538
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
Statutární město Děčín
Tel.:
+420 604848105
K rukám:
Ing. Věra Havlová
       
E-mail:
vera.havlova@mmdecin.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://zakazky.mmdecin.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mmdecin.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.mmdecin.cz/vz00000335
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
https://zakazky.mmdecin.cz/vz00000335
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Integrace agendových systémů
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 7
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Statutární město Děčín - sídlo
Kód NUTS CZ042 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Předmětem VZ jsou následující prvky:
A. Napojení IS Radnice VERA na centrální IDM
B. Napojení AIS VITA na centrální IDM
C. Napojení IS Radnice VERA na ISZR
D. Vytvoření kompletního elektronického schvalovacího procesu objednávky
E. Vytvoření kompletního elektronického schvalovacího procesu platebního příkazu
F. Vytvoření tzv. elektronické podpisové knihy
G. Vytvoření nástroje pro tvorbu materiálů RM a ZM
H. Rozšíření systému FormFlow Server o důvěryhodný archiv
I. Dodání 4ks blade serveru
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30200000-1
 
Další předměty
30213200-7
72263000-6
72243000-0
72222300-0
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Podrobná specifikace předmětu zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
3 473 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:     nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:   nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Financování bude zajištěno z 85 % z prostředků ESF a 15 % z vlastních prostředků. Bližší specifikace platebních podmínek je součástí zadávací dokumentace.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1) Zákona předložením:
• Výpisu z evidence Rejstříku trestů [odstavec 1 písm. a) a b)],
• potvrzení příslušného finančního úřadu [odstavec 1 písm. f)],
• čestného prohlášení ve vztahu ke spotřební dani [odstavec 1 písm. f)],
• potvrzení příslušného orgánu či instituce [odstavec 1 písm. h)],
• čestného prohlášení [odstavec 1 písm. c) až e) a g), i) až k)].
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 písm. a) a b) zákona - prokáže dodavatel, který předloží výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán a dále dodavatel předloží doklad o oprávnění k podnikání.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku podle § 50 odst. 1 písm. c) zákona
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Dodavatel k prokázání tohoto kvalifikačního předpokladu doloží v případě podání nabídky pro částí A až H seznam alespoň 3 obdobných úspěšně realizovaných služeb (částky jsou uváděny bez DPH):
• Pro část A se jedná o implementaci libovolné části IS Radnice VERA s hodnotou alespoň jedné zakázky min. 250 000,- Kč.
• Pro část B se jedná o implementaci libovolné části AIS VITA s hodnotou alespoň jedné zakázky min. 200 000,- Kč.
• Pro část C se jedná o implementaci libovolné části IS Radnice VERA s hodnotou alespoň jedné zakázky min. 150 000,- Kč.
• Pro část D se jedná o napojení formulářového serveru na libovolný IS s hodnotou alespoň jedné zakázky min. 200 000,- Kč.
• Pro část E se jedná o napojení formulářového serveru na libovolný IS s hodnotou alespoň jedné zakázky min. 200 000,- Kč.
• Pro část F se jedná o implementaci libovolné části formulářového serveru FormServer s hodnotou alespoň jedné zakázky min. 80 000,- Kč
• Pro část G se jedná o implementaci libovolné části formulářového serveru FormServer s hodnotou alespoň jedné zakázky min. 200 000,- Kč
• Pro část H se jedná o implementaci libovolné části formulářového serveru FormServer s hodnotou alespoň jedné zakázky min. 80 000,- Kč
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Dodavatel předloží seznam techniků, kteří se budou podílet na plnění VZ:
-projektový manažer – expert s prokazatelnou zkušeností s řízením mini. 3 úspěšně real. projektů zaměřených na integrační projekty – v případě nabídek pro část A, B, C, D, E, F, G, H ;
- nabídky na část A nebo C - odborník na IS Radnice VERA s prokazatelnou zkušeností na implementaci tohoto systému v předchozích 5 letech;
- nabídky na část B odborník na AIS VITA s prokazatelnou zkušeností na implementaci tohoto systému v předchozích 5 letech;
- nabídky na část A nebo B odborník na Novell Identity Management s prokazatelnou zkušeností na implementaci tohoto systému v předchozích 5 letech;
- nabídky na část D, E, F, G nebo H odborník na FormFlow Server a FormApps Server technologie s prokazatelnou zkušeností alespoň 5 realizovaných zakázek v oblasti intel. formulářů v předchozích 5 letech.
Tyto osoby budou uvedeny v příloze návrhu smlouvy (příloha č. 1)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
2014/S 079-138257 ze dne 23/04/2014 (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 29/09/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 29/09/2014 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 29/09/2014 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
Magistrát města Děčín
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
Veřejná zakázka je součástí projektu Elektronizace služeb statutárního města Děčín, reg. číslo CZ.1.06/2.1.00/09.07348 v rámci výzvy č. 09 Integrovaného operačního programu.
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
01/08/2014 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh


PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
1
Název
A. Napojení IS Radnice VERA na centrální IDM
1) STRUČNÝ POPIS
Napojení informačního systému Radnice VERA na centrální identitní systém zadavatele
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72263000-6
 
Další předměty
72243000-0
72222300-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Dodavatel provede analýzu a následně vytvoří konektor mezi IS Radnice VERA a centrálním identitním systémem zadavatele, který zajistí správu uživatelských identit IS Radnice VERA přímo prostřednictvím centrálního IDM a to minimálně v rozsahu uživatelské jméno, heslo, číslo zaměstnance (jedinečný identifikátor), organizační zařazení uživatele, uživatelské role, stav uživatele. IS Radnice VERA bude z centrálního IDM automaticky přebírat i organizační strukturu do modulu JOS. Na straně IS Radnice VERA zůstane správa jednotlivých uživatelských oprávnění.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
550 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 63 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
2
Název
B. Napojení AIS VITA na centrální IDM
1) STRUČNÝ POPIS
Napojení agendového informačního systému VITA na centrální identitní systém zadavatele
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72263000-6
 
Další předměty
72243000-0
72222300-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Dodavatel provede analýzu a následně vytvoří konektor mezi AIS VITA a centrálním identitním systémem zadavatele, který zajistí správu uživatelských identit AIS VITA přímo prostřednictvím centrálního IDM a to minimálně v rozsahu uživatelské jméno, heslo, číslo zaměstnance (jedinečný identifikátor), organizační zařazení uživatele, uživatelské role, stav uživatele. AIS VITA bude z centrálního IDM automaticky přebírat i organizační strukturu.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
450 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 63 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
3
Název
C. Napojení IS Radnice VERA na ISZR
1) STRUČNÝ POPIS
Napojení informačního systému Radnice VERA na ISZR
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72263000-6
 
Další předměty
72243000-0
72222300-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Dodavatel rozšíří informační systém Radnice VERA o možnost ověřování správnosti údajů vůči Informačnímu systému základních registrů v souladu s požadavky zákona č. 111/2009 Sb. a to minimálně v podsystémech:
Příjmy, Výdaje, Registry, Matrika.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
400 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 63 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
4
Název
D. Vytvoření kompletního elektronického schvalovacího procesu objednávky
1) STRUČNÝ POPIS
Vytvoření kompletního elektronického schvalovacího procesu objednávky
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72263000-6
 
Další předměty
72243000-0
72222300-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
• Dodavatel provede analýzu a následně vytvoří rozhraní mezi IS Radnice VERA a systémem FormServer pro přenos dat mezi podsystémem Objednávky a elektronickým formulářem objednávky.
• Dodavatel vytvoří elektronický formulář Objednávka pro FormApps Server dle stávajícího vzoru v IS Radnice VERA.
• Dodavatel vytvoří schvalovací proces objednávky v systému FormFlow Server respektující Organizační řád magistrátu a Směrnici č. 5 o pořizování majetku a služeb
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
435 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 63 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
5
Název
E. Vytvoření kompletního elektronického schvalovacího procesu platebního příkazu
1) STRUČNÝ POPIS
Vytvoření kompletního elektronického schvalovacího procesu platebního příkazu
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72263000-6
 
Další předměty
72243000-0
72222300-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
• Dodavatel provede analýzu a následně vytvoří rozhraní mezi IS Radnice VERA a systémem FormServer pro přenos dat mezi podsystémem Výdaje a elektronickým formulářem platebního příkazu.
• Dodavatel vytvoří elektronický formulář Platební příkaz pro FormApps Server dle stávajícího vzoru v IS Radnice VERA.
• Dodavatel vytvoří schvalovací proces platebního příkazu v systému FormFlow Server respektující Organizační řád magistrátu a Směrnici č. 5 o pořizování majetku a služeb.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
390 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 63 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
6
Název
F. Vytvoření tzv. elektronické podpisové knihy pro hromadné podepisování formulářů
1) STRUČNÝ POPIS
Vytvoření tzv. elektronické podpisové knihy pro hromadné podepisování formulářů
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72263000-6
 
Další předměty
72243000-0
72222300-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
• Dodavatel vytvoří v systému FormServer nástroj umožňující hromadné podepisování elektronických formulářů, které tímto systémem procházejí, včetně možnosti schvalovat faktury v prostředí FormApps Serveru
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
188 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 63 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
7
Název
G. Vytvoření nástroje pro tvorbu materiálu RM a ZM
1) STRUČNÝ POPIS
Vytvoření nástroje pro tvorbu a schvalování materiálu pro jednání rady a zastupitelstva města
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30213200-7
 
Další předměty
72263000-6
72243000-0
72222300-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
• Dodavatel vytvoří v systému FormFlow Server nástroj umožňující tvorbu a schvalování materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města včetně jejich automatického vytěžování pro tvorbu programu jednání a usnesení.
• Čtení materiálů a jejich schvalování musí být funkční ve webovém prohlížeči a na tabletech.
• Dodavatel jako součást celého řešení dodá 35ks tabletů v níže uvedené specifikaci:
Display min. 9,7“,Rozlišení min. 1280x800,Operační paměť min. 2GB RAM,Interní úložiště min. 16GB, Procesor min. 2 jádra,WiFi, 3G modul, GPS, BlueTooth, Pouzdro přímo od výrobce tabletu. Zařízení musí být nové, nerepasované, určeno pro český trh, s manuálem v češtině.Parametry výše nespecifikované nejsou pro zadavatele podstatné.
Zadavatel požaduje v nabídce uvést přesnou specifikaci zboží, min. konkrétní obchodní název produktu a výše uvedené parametry.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
510 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 63 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
8
Název
H. Rozšíření systému FormFlow Server o důvěryhodný archiv
1) STRUČNÝ POPIS
Rozšíření systému FormFlow Server o důvěryhodný archiv
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
72263000-6
 
Další předměty
72243000-0
72222300-0
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
• Dodavatel rozšíří systém FormFlow Server o nástroj zajišťující automatické ošetření dokumentů v čase formou jejich konverze do archivního formátu PDF/A a opatření časovým razítkem a systémovou značkou.
• Řešení musí být v souladu s normami PAdES LTV a CAdES-A.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
150 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 63 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------

PŘÍLOHA B
INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY

NÁZEV PŘIDĚLENÝ ZAKÁZCE VEŘEJNÝM ZADAVATELEM
Část zakázky č.
9
Název
I. Dodání 4ks blade serveru
1) STRUČNÝ POPIS
Dodání 4ks blade serveru IBM HS23 v níže uvedené minimální specifikaci pro každou žiletku
2) SPOLEČNÝ SLOVNÍK PRO VEŘEJNÉ ZAKÁZKY (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
30200000-1
 
Další předměty
 
 
 
 
3) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH
Dodání 4ks blade serveru IBM HS23 v níže uvedené minimální specifikaci pro každou žiletku
• 1x Xeon E-2650
• 2x 146GB 15k Gbps SAS disky
• 8Gb FC Exp Card
• 128GB RAM
• Určeno pro stávající hardware zadavatele, kterým je IBM BladeCenter H
• Dodavatel jako součást dodávky dodá rozšíření o 4 licence VMware vSphere 5 Enterprise for 1 processor (with 64 GB vRAM entitlement per processor) pro virtualizační prostředí zadavatele.
Minimální záruka na software 12 měsíců, na blade server min. 36 měsíců.
(je-li známo, pouze číselné údaje) uveďte předpokládanou hodnotu bez DPH:
400 000
Měna:
CZK
nebo rozsah:
     
mezi
a
Měna:
4) ÚDAJ O ODLIŠNÉ DOBĚ TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO DATU ZAHÁJENÍ / DOKONČENÍ (je-li to relevantní)
Doba trvání v měsících: nebo dnech: 42 (ode dne zadání zakázky)  
NEBO zahájení
(dd/mm/rrrr)  
dokončení
(dd/mm/rrrr)  
5) DALŠÍ INFORMACE O ČÁSTECH ZAKÁZKY
-------------------------------------- (použijte tuto přílohu tolikrát, kolik je částí zakázky) --------------------------------------