Formulář 02 - Oznámení o zakázce

Název formuláře Oznámení o zakázce - VOaDSS 2
Evidenční číslo formuláře ve Věstníku VZ: 7602011030448
Na formulář navazují (popř. ho opravují) formuláře:


Směrnice 2004/18/ES

ODDÍL I: VEŘEJNÝ ZADAVATEL

I.1) NÁZEV, ADRESA A KONTAKTNÍ MÍSTO/MÍSTA
Úřední název:
Statutární město Děčín
Identifikační číslo:
00261238
Poštovní adresa:
Mírové náměstí 1175/5
Obec:
Děčín IV-Podmokly
PSČ:
40538
Stát:
CZ
Kontaktní místo:
sídlo statutárního města Děčín
Tel.:
+420 604848105
K rukám:
Ing. Věra Havlová
       
E-mail:
vera.havlova@mmdecin.cz
Fax:
Internetové adresy (jsou-li k dispozici)
Obecná adresa veřejného zadavatele (URL):
https://zakazky.mmdecin.cz/
Adresa profilu kupujícího (URL):
https://zakazky.mmdecin.cz/profile_display_2.html
Elektronický přístup k informacím (URL):
https://zakazky.mmdecin.cz/vz00000668
Elektronické podání nabídek a žádostí o účast (URL):
Podrobnější informace uveďte v příloze A
Další informace lze získat:
 
 
Zadávací dokumentaci a další dokumenty (včetně dokumentů k soutěžnímu dialogu a k dynamickému nákupnímu systému) lze získat:
 
 
Nabídky nebo žádosti o účast musí být zaslány:
 
 

I.2) DRUH VEŘEJNÉHO ZADAVATELE
 
 

I.3) HLAVNÍ PŘEDMĚT ČINNOSTI

I.4) ZADÁNÍ ZAKÁZKY JMÉNEM JINÝCH VEŘEJNÝCH ZADAVATELŮ
Veřejný zadavatel zadává zakázky jménem jiných veřejných zadavatelů
(pokud ano, další informace o těchto veřejných zadavatelích je možno uvést v příloze A

ODDÍL II: PŘEDMĚT ZAKÁZKY

II.1) POPIS
II.1.1) Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Údržba veřejného osvětlení a dopravní světelné signalizace
II.1.2) Druh zakázky a místo provedení stavebních prací, místo dodávky nebo plnění
(vyberte pouze jednu kategorii - stavební práce, dodávky nebo služby - která nejlépe odpovídá danému předmětu zakázky nebo nákupu(ů))
jakýmikoliv prostředky v souladu s požadavky stanovenými veřejným zadavatelem
 
Kategorie služeb:
č. 1
(pro kategorie viz příloha C1)
Hlavní místo provádění stavebních prací, místo dodání nebo plnění: Území statutárního města Děčín
Kód NUTS CZ042 Kód NUTS
Kód NUTS Kód NUTS
II.1.3) Informace o veřejné zakázce, rámcové smlouvě nebo dynamickém nákupním systému (DNS)
II.1.4) Informace o rámcové smlouvě (je-li to relevantní)
Počet
nebo (je-li to relevantní) maximální předpokládaný počet účastníků rámcové smlouvy

Doba platnosti rámcové smlouvy:
v letech: nebo v měsících:
Důvod, proč doba platnosti rámcové smlouvy překračuje čtyři roky:

Celková předpokládaná hodnota zakázek po celou dobu platnosti rámcové smlouvy (je-li to relevantní, pouze číselné údaje):
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
   
Měna:
NEBO rozsah:
mezi a
Měna:
Četnost a hodnota zakázek, keré mají být zadány (uveďte pokud je možné):
II.1.5) Stručný popis zakázky nebo nákupu(ů):
Servis veřejného osvětlení a trvale nasvícených určených míst.
Servis dopravní světelné signalizace.
Monitoring stavu veřejného osvětlení a dopravní světelné signalizace
Vedení pasportizace veřejného osvětlení.
Vedení pasportizace dopravní světelné signalizace.
Konzultace k projektovým dokumentacím k nově realizovaným akcím.
Instalace vánočního osvětlení dle dispozic zadavatele.
II.1.6) Společný slovník pro veřejné zakázky (CPV)
 
Hlavní slovník
Doplňkový slovník (je-li to relevantní)
Hlavní předmět
50232000-0
 
Další předměty
50232100-1
50232110-4
 
 
 
 
II.1.7) Informace o Dohodě o veřejných zakázkách (GPA)
Na zakázku se vztahuje Dohoda o veřejných zakázkách (GPA)
II.1.8) Části zakázky (pro údaje o částech zakázky použijte přílohu B tolikrát, kolik je částí zakázky)
Rozdělení zakázky na části:
Pokud ano, nabídky mohou být předkládány pro
II.1.9) Informace o variantách
Budou přijímány varianty

II.2) MNOŽSTVÍ NEBO ROZSAH ZAKÁZKY
II.2.1) Celkové množství nebo rozsah (včetně všech částí zakázky, obnovení zakázek a opcí, je-li to relevantní)
Zadavatel upozorňuje na možnost rozšíření služby týkající objemu poskytovaných služeb.
(je-li to relevantní, pouze číselné údaje)
Uveďte odhadovanou hodnotu bez DPH:
39 000 000
Měna: CZK
nebo
rozsah: mezi a Měna:
II.2.2) Informace o opcích (je-li to relevantní)
Opce
Pokud ano, uveďte popis těchto opcí:
Zadavatel si v souladu s § 99 Zákona vyhrazuje opční právo ve výši 30 % předpokládané hodnoty veřejné zakázky bez DPH, tj. 9 000 000 Kč bez DPH. Předmět opčního práva bude stejný s předmětem této veřejné zakázky, který je vymezen ve 2. článku této zadávací dokumentace. Zadavatel si vyhrazuje, že opční právo může být uplatněno opakovaně, maximálně však do výše jeho předpokládané hodnoty. Zadavatel může na základě opčního práva zahájit jednací řízení bez uveřejnění ve smyslu § 23 odst. 7 písm. b) bodu 5 zákona nejpozději do tří let od uzavření smlouvy na realizaci této veřejné zakázky. Opční právo bude zadáno v jednacím řízení bez uveřejnění dle § 34 zákona vůči témuž dodavateli, se kterým bude uzavřena smlouva na plnění veřejné zakázky.
Je-li znám, uveďte předběžný harmonogram, kdy mohou být tyto opce uplatněny:
v měsících:   36   nebo dnech:     (ode dne zadání zakázky)  
II.2.3) Informace o obnovení zakázek (je-li to relevantní)
Tuto zakázku lze obnovit
 
Počet možných obnovení (je-li znám):   NEBO rozsah: mezi   a 
 
Je-li známo, uveďte v případě obnovitelných zakázek na dodávky či služby předpokládaný harmonogram pro následné zakázky:
 v měsících:   nebo dnech:    (ode dne zadání zakázky)

II.3) DOBA TRVÁNÍ ZAKÁZKY NEBO LHŮTA PRO DOKONČENÍ
Doba trvání v měsících:  60  nebo dnech:   (ode dne zadání zakázky)
nebo
Zahájení
(dd/mm/rrrr)  
Dokončení
(dd/mm/rrrr)  

ODDÍL III: PRÁVNÍ, EKONOMICKÉ, FINANČNÍ A TECHNICKÉ INFORMACE

III.1) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE K ZAKÁZCE
III.1.1) Požadované zálohy a záruky (je-li to relevantní)
Zadavatel požaduje poskytnutí jistoty v souladu s § 67 Zákona ve výši 250 000,-- Kč (slovy: korunčeských). Jistotu může uchazeč poskytnout formou složení peněžní částky na účet Zadavatele:
Účet Zadavatele pro poskytnutí jistoty ve formě složení peněžní částky:
Číslo účtu: 19-921 402 389/0800 (Česká spořitelna Praha)
Variabilní symbol: 1900367
Konstantní symbol: (uvádí se konstantní symbol, kterým označí Dodavatelé bankovní operaci pro složení jistoty. např. k.s. Finanční platby ostatní je 0558)
Specifický symbol: 8136
Peněžní částka odpovídající výši jistoty musí být připsána na účet Zadavatele nejpozději do půlnoci předcházejícího dne konce lhůty pro nabídky (22.09.2015). Dodavatel v nabídce uvede bankovní spojení a číslo účtu, na který má být jistota vrácena po jejím uvolnění. Více viz bod 8 ZD.

III.1.2) Hlavní podmínky financování a platební podmínky, případně odkaz na příslušná ustanovení, která tyto podmínky upravují
Platební podmínky jsou uvedeny v obchodních podmínkách. Zadavatel jako součást zadávací dokumentace předkládá návrh smlouvy o dílo (Příloha č. 3 ZD).
Uchazeč do obchodních podmínek doplní nezbytné údaje, které jsou žlutě vyznačeny.

III.1.3) Právní forma, kterou musí mít seskupení dodavatelů, jimž bude zakázka zadána (je-li to relevantní)

III.1.4) Další zvláštní podmínky (je-li to relevantní)
Plnění zakázky podléhá zvláštním podmínkám
Pokud ano, uveďte popis těchto zvláštních podmínek

III.2) PODMÍNKY ÚČASTI
III.2.1) Profesní kvalifikační předpoklady dodavatelů, včetně požadavků týkajících se registrace v profesních nebo jiných rejstřících
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Zadavatel požaduje splnění profesních kvalifikačních předpokladů podle § 54 zákona, tzn., že požadavky splňuje dodavatel, který předloží:
a) výpis z obchodního rejstříku či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán -
§ 54 písm. a) Zákona,
b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky - zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci - § 54 písm. b) Zákona
• montáž, opravy, revize a zkoušky el. zařízení;
• přípravné a dokončovací práce stavebních prací, spec. stavební činnost.
III.2.2) Ekonomická a finanční způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Čestné prohlášení dle § 50 odst. 1 písm. 3c) Zákona
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
Zhotovitel je povinen mít po celou dobu účinnosti smlouvy uzavřeno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozní činností poskytovatele do výše 15 000 000 Kč (slovy: patnáct miliónů korun českých). Zhotovitel je povinen prokázat splnění povinnosti dle předchozí věty, včetně zaplacení pojistného, objednateli vždy do 31.01 příslušného kalendářního roku.
III.2.3) Technická způsobilost
 
Informace a doklady nezbytné k posouzení, zda byly požadavky splněny:
Zadavatel s odkazem na ust. 56 odst. 5 písm. c) Zákona stanoví, že uchazeč splní tento kvalifikační předpoklad, pokud doloží shora uvedený seznam významných služeb vč. příloh, ze kterého bude zřejmé, že:
• Uchazeč v průběhu posledních 3 let zajišťoval údržbu, opravu veřejného osvětlení nebo dopravní světelné signalizace v celkovém objemu 3mil. Kč bez DPH bez ceny materiálu.
Uchazeč splňuje technický kvalifikační předpoklad, jestliže z předložených dokumentů bude vyplývat, že min. 2 osoby z osob odpovědných za poskytování služeb (pracovního týmu) mají ukončené odborné vzdělání v oboru elektro včetně osvědčení o odborné způsobilosti osob pracujících v elektrotechnice podle vyhlášky č. 50/1978 Sb. Z toho minimálně 1 osoba doloží životopisem praxi v oboru elektrotechniky v min. délce 3 let.
Minimální úroveň případně požadovaných standardů:
(je-li to relevantní)
III.2.4) Informace o vyhrazených zakázkách (je-li to relevantní)
 
 

III.3) PODMÍNKY VZTAHUJÍCÍ SE NA ZAKÁZKY NA SLUŽBY
III.3.1) Informace o vyhrazení určité profesi
Poskytování dané služby je vyhrazeno určité profesi
Pokud ano, uveďte odkaz na příslušné právní nebo jiné předpisy:
III.3.2) Zaměstnanci odpovědní za provedení služby
Právnické osoby by měly uvést jména a profesní kvalifikace zaměstnanců odpovědných za provedení dané služby

ODDÍL IV: ŘÍZENÍ

IV.1) DRUH ŘÍZENÍ
IV.1.1) Druh řízení
Odůvodnění volby urychleného řízení:
Někteří zájemci již byli vybráni (je-li to vhodné v rámci některých druhů vyjednávacího řízení)
(pokud ano, uveďte jména a adresy již vybraných zájemců v oddílu VI.3 Další informace)
Odůvodnění volby urychleného řízení:
IV.1.2) Omezení počtu zájemců, kteří budou vyzváni k podání nabídek nebo k účasti
(užší a jednací řízení, soutěžní dialog)
Předpokládaný počet zájemců
   
nebo
Předpokládaný minimální počet
a, je-li to relevantní, maximální předpokládaný počet
Objektivní kritéria pro výběr omezeného počtu zájemců:
IV.1.3) Snížení počtu zájemců během vyjednávání nebo dialogu (vyjednávací řízení, soutěžní dialog)
 
Použití vícekolového řízení, během něhož dochází k postupnému snížení počtu hodnocených variant nebo nabídek
 

IV.2) KRITÉRIA PRO ZADÁNÍ ZAKÁZKY
IV.2.1) Kritéria pro zadání zakázky (označte prosím příslušnou možnost)
nebo
 
 
Kritéria
Váha
1.
2.
3.
4.
5.
Kritéria
Váha
6.
7.
8.
9.
10.
IV.2.2) Informace o elektronické dražbě
Bude použita elektronická dražba
 
Pokud ano, (ve vhodných případech) uveďte další informace o elektronické dražbě:

IV.3) ADMINISTRATIVNÍ INFORMACE
IV.3.1) Spisové číslo přidělené veřejným zadavatelem (je-li to relevantní)
IV.3.2) Předchozí zveřejnění týkající se stejné zakázky
(pokud ano)
         
   
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
 
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
Číslo oznámení v Úř. věst.:
ze dne (dd/mm/rrrr)
IV.3.3) Podmínky pro získání zadávací dokumentace a dalších dokumentů nebo dokumentace soutěžního dialogu (v případě soutěžního dialogu)
Lhůta pro doručení žádostí o dokumentaci nebo pro přístup k dokumentům
Datum: 14/03/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)

Dokumentace za úplatu

Pokud ano, uveďte cenu (pouze číselné údaje)
Měna:
Podmínky a způsob platby:
IV.3.4) Lhůta pro doručení nabídek nebo přijetí žádostí o účast
Datum: 14/03/2016 (dd/mm/rrrr) Čas: 13:00 (hh:mm)
IV.3.5) Datum odeslání výzev k podání nabídek nebo k účasti vybraným zájemcům (je-li známo, v případě omezeného a vyjednávacího řízení a soutěžního dialogu)
Datum: (dd/mm/rrrr)    
IV.3.6) Jazyk nebo jazyky, ve kterých mohou být nabídky nebo žádosti o účast vypracovány
Jiné:
IV.3.7) Minimální doba, po kterou je uchazeč svou nabídkou vázán
Do: (dd/mm/rrrr)
NEBO doba trvání v měsících:
nebo dnech:
120
(od uplynutí lhůty pro podání nabídek)
IV.3.8) Podmínky pro otevírání nabídek
Datum: 14/03/2016 (dd/mm/rrrr)
Čas:
13:00 (hh:mm)
(je-li to relevantní) Místo:
MM Děčín
Osoby, které jsou oprávněny být přítomny při otevírání nabídek (je-li to relevantní)
 
(pokud ano) Další informace o oprávněných osobách a otevírání nabídek:

ODDÍL VI: DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE

VI.1) INFORMACE O OPAKOVÁNÍ ZAKÁZEK (je-li to relevantní)
Jde o opakovanou zakázku
Pokud ano, uveďte předpokládané datum zveřejnění dalších oznámení:
(dd/mm/rrrr)
VI.2) INFORMACE O FINANCOVÁNÍ Z PROSTŘEDKŮ EVROPSKÉ UNIE
Zakázka se vztahuje k projektu a/nebo programu financovanému z prostředků Evropské unie
Pokud ano, uveďte odkaz na tyto projekty a/nebo programy:
VI.3) DALŠÍ INFORMACE (je-li to relevantní)
Původní zakázka evidovaná ve VVZ pod č. 516978 byla dne 11.12.2015 zrušena.
Změny oproti původnímu zveřejnění jsou dokumentech vyznačeny zeleně.
VI.4) ODVOLACÍ ŘÍZENÍ
VI.4.1) Subjekt odpovědný za odvolací řízení
Úřední název:
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže
Poštovní adresa:
tř. Kpt. Jaroše 7
Obec:
Brno
PSČ:
604 55
Stát:
CZ
E-mail:
posta@compet.cz
Tel.:
+420 542167811
Internetová adresa (URL):
http://www.compet.cz
Fax:
+420 542167115

Subjekt odpovědný za mediační řízení (je-li to relevantní)
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:

VI.4.2) Podání odvolání (vyplňte prosím bod VI.4.2 NEBO podle potřeby bod VI.4.3)
Přesné informace o lhůtách pro podání odvolání:
Podmínkou pro podání návrhu k ÚOHS je podání námitek k zadavateli, které je nutné doručit do 15 dnů ode dne, kdy se dodavatel dozvěděl o úkonu zadavatele, který napadá. Zadavatel je povinen námitky vyřídit do 10 dnů. Návrh je nutné doručit ÚOHS i zadavateli do 10 dnů od doručení rozhodnutí zadavatele o námitkách nebo do 25 dnů od odeslání námitek, pokud zadavatel o námitkách nerozhodl.

VI.4.3) Subjekt, u kterého lze získat informace o podání odvolání
Úřední název:
Poštovní adresa:
Obec:
PSČ:
Stát:
E-mail:
Tel.:
Internetová adresa (URL):
Fax:
VI.5) DATUM ODESLÁNÍ TOHOTO OZNÁMENÍ:
19/01/2016 (dd/mm/rrrr)

Aktuální seznam příloh