Dobrý den, vzhledem k povinné elektronizaci veřejných zakázek je nutné doložit všechny doklady pouze v elektronické podobě.
V případě bankovní záruky či pojištění záruky se musí jednat o doklady vystavené přímo poskytovatelem této listiny, které bude opatřeny elektronickými podpisy.
Žádný z dokladů NENÍ MOŽNÉ dokládat v podobě listinné.
V souvislosti s tím upozorňujeme na bod 10 Zadávací dokumentace, kde je uvedeno:
Zadavatel upozorňuje ve vztahu k § 211 ZZVZ, že vítězný účastník bude dokládat všechny doklady, kterými je prokazována kvalifikace v elektronické podobě – tyto musí být buď originály či ověřené kopie (tzn. elektronicky podepsané či autorizované konverze). V případě, že tyto doklady bude v originálech obsahovat již nabídka, nebudou tyto následně vyžadovány.
Bude preferováno uzavření smlouvy elektronicky a tato bude následně zveřejněna objednatelem v Registru smluv.
|