Přijatá zpráva - vysvětlení, doplnění, změna dokumentace

Zadávací řízení Správa, běžná údržba, provoz a opravy veřejného, vánočního a slavnostního osvětlení a energetických zdrojů na území statutárního města Děčín v letech 2022 až 2025
Odesílatel Jitka Jarošová
Organizace odesílatele Statutární město Děčín [IČO: 00261238]
Příjemce Všichni (včetně veřejnosti)
Datum 06.10.2022 12:59:37
Předmět Změna zadávací dokumentace - informace zadavatele

Na základě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace bude provedena změna zadávací dokumentace, která bude předložena ke schválení do jednání rady města dne 11.10.2022.
Dne 12.10.2022 bude zveřejněna změna zadávací dokumentace,
vč. vysvětlení zadávací dokumentace.

Zadavatel současně prodlužuje lhůtu pro podání nabídek do 1.12.2022 do 12:00 hodin.