Stručný popis předmětu:
Výzva
k poskytnutí plnění na dílčí veřejnou zakázku s názvem „Dodávka kancelářských potřeb“ ve smyslu
§ 92 odst. 1 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen „Zákon“), podaná na základě Rámcové smlouvy na dodávku kancelářských potřeb č. 2014-0012/OR ze dne 27.01.2014 dále jen („Rámcová smlouva“).
Objednatel:
statutární město Děčín
Mírové náměstí 1175/5, 405 38 Děčín IV-Podmokly
IČO: 002 61 238
statutární zástupce: Mgr. Marie Blažková, primátorka města
tímto vyzývá účastníka rámcové smlouvy
Dodavatel:
Název: ACTIVA spol. s r.o.,
IČO: 481 11 198,
sídlo: Veselská 686, 199 00 Praha 9
k poskytnutí plnění ve smyslu § 92 odst. 1, písm a) Zákona:
1. Předmět dílčí veřejné zakázky:
Předmětem plnění dle této Výzvy bude dodávka kancelářských potřeb.
2. Popis plnění dílčí veřejné zakázky
Plnění na základě této výzvy bude spočívat v dodávce kancelářských potřeb blíže specifikovaných v objednávce, která tvoří přílohu této výzvy.
Místo plnění dodávky: Magistrát města Děčín, Mírové náměstí 1175/5, 405 38, Děčín IV-Podmokly, odbor provozní a organizační.
Kontaktní osoba: Andrea Pacovská, tel: +420 412 593 122, e-mail: andrea.pacovska@mmdecin.cz
3. Obchodní podmínky
Veškeré podmínky plnění jsou obsaženy v textu rámcové smlouvy.
4. Uzavření smlouvy na dílčí veřejnou zakázku
Na dílčí veřejnou zakázku je vystavena objednávka č.: 361/2017 ze dne:21.2.2017
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Magistrát města Děčín
Mírové náměstí 1175/5
Děčín IV 405 38